Anda Yang Ke

Bloggers Penang

~~SAMPAI KE AKHIR HAYAT~~AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Daisypath Anniversary tickers
PERKAHWINAN (PUAN SALINA & ENCIK NADZMIN)

~~SEMOGA MENJADI ANAK YANG SOLEH. AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Lilypie First Birthday tickers
HARI KELAHIRAN PUTERA SULUNG(MUHAMMAD NAJMI BIN NADZMIN)

10.22.2008

TeScO XtRa??????????

Akhirnya smlm aku dpt jugak sampai kat Tesco Xtra kat Seberang Jaya dgn ayah,ibu & adik aku. Kami bertolak dr rumah lps Maghrib sbb smlm aku buka puasa dulu (tumpang semangat berkobar2), dlm pukul 8mlm baru kereta yg dipandu aku bergerak menuju tempat sepatutnya. Penat jugak la berjalan pusing dlm Tesco Xtra tu sambil bershopping smlm. Ayah aku dah xlarat cari barang yg nak beli utk bulanan ada yg mahal. So dia ckp bln depan dia nak beli saja kat Carrefour Seberang Jaya. Hampir 2 jam kami kat Tesco Xtra tu walaupun xbyk barang yg dibeli tp amount dlm resit tu mak aiiihh boleh tahan jugak mahalnya barang skrg ek....... Musykil betul la harga minyak dah turun2 tp knapa harga barang xturun2 ni??? Huhu............. Dlm perjalanan kami nak ke parking kereta adik aku cadang nak ke rumah Ainie kat Taman Pauh Jaya. Tp disebabkan ayah aku yg ckp xmau pi terpaksa la kami balik terus ke rumah..........

Ni plak kisah aku masa sahur pg td, kelam-kabut mcm lipas kudung sbb bgn terlambat dlm pukul 5.30 pg. Aku buka peti ais capai saja botol kicap,sos cili, telur ayam 2 biji & roti (xpired 20/10/2008). Dlm kepala aku dok set nak goreng telur cincang saja pg ni sbb kesuntukan masa. Setelah siap telur cincang tu aku mkn dgn marathonnya sampai 3 keping roti. Huhu.......... Sempat la aku minum seteguk air saja dah kedengaran azan berkumandang dr masjid. Nasib baik aku dah niat dr smlm sampai nak minum air td. Ehehe...... Dasyat x acara marathon sahur aku pg td??? Ehehe........

0 comments:

MY BLOG AWARDS

MY BLOG AWARDS
From Yoyo & Lingg - (DaVOM)

From Lingg (DAVOM)