Anda Yang Ke

Bloggers Penang

~~SAMPAI KE AKHIR HAYAT~~AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Daisypath Anniversary tickers
PERKAHWINAN (PUAN SALINA & ENCIK NADZMIN)

~~SEMOGA MENJADI ANAK YANG SOLEH. AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Lilypie First Birthday tickers
HARI KELAHIRAN PUTERA SULUNG(MUHAMMAD NAJMI BIN NADZMIN)

11.21.2008

KeSiBuKaN YaNg tErLaMpAu................

Huhu...... Dah lama agaknya aku xcoretkan apa2 kat BLOG aku ni. Disebabkan sibuk yg teramat sgt aku xsempat nak ringankan jari-jemari aku tekan keyboard. Huhu..... Mmg xdpt nak diceritakan bertapa sibuknya aku sejak bekerja di office baru ni. Bukan setakat xcukup kaki & tangan malahan otak aku pun penat dah pusing 360 darjah. Huhu..... Dapatkah korg rasakan apa yg aku rasakan apa yg aku rasakan ni. Jawapannya AKU LEBIH TAHU...... Ehehe..... Dah la xnak mengarut2 aku nak siapkan kerja yg perlu disettlekan. InsyaAllah, jika aku digerakkan hati & tangan aku pun larat nak taip atas keyboard ni lg aku akan coretkan aktiviti2 harianku seperti selalu..... Korg doa2kan la aku xsesibuk mcm ni lg ek. Ehehe..... Sampai bertemu lagi utk coretanku lg.... Adios.......

0 comments:

MY BLOG AWARDS

MY BLOG AWARDS
From Yoyo & Lingg - (DaVOM)

From Lingg (DAVOM)