Anda Yang Ke

Bloggers Penang

~~SAMPAI KE AKHIR HAYAT~~AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Daisypath Anniversary tickers
PERKAHWINAN (PUAN SALINA & ENCIK NADZMIN)

~~SEMOGA MENJADI ANAK YANG SOLEH. AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Lilypie First Birthday tickers
HARI KELAHIRAN PUTERA SULUNG(MUHAMMAD NAJMI BIN NADZMIN)

6.22.2009

CoRaT-CoReT @ kUaLa LuMpUr & SeLaNgOr D.E.

Alhamdulillah... Hari ni aku sempat meringan jari-jemari & rajinkan diri utk mencoretkan sesuatu di BLOG yg semakin hari semakin berhabuk & berdebu. Ehehe... (",) Diharapkan kalian semua sedang menantikan apa lagi yg aku nak coretkan utk tatapan kalian semua. So hari ni korg tgk sendiri apa yg berlaku dlm kehidupan aku sepanjang minggu baru2 ni. Layan~~~~~~~

19/06/2009 (Jumaat)
Kami ke Food Court, Carrefour Seberang Jaya dulu utk mkn. Lps tu baru bertolak terus ke KL pd jam 9.30mlm.

20/06/2009 (Sabtu)
Kira2 pukul 2.30pg kami baru sampai ke KL dr Penang di rumah Pak Ndak & Mak Ndak kat Bandar Tasek Selatan. Selepas tu apalagi cari bantal la nak tidoq. Mata dah letih sgt time sampai tu. Huhu..........
Bagun awal jugak pagi tu terus bersiap nak ke Port Klang tengok Norshahida a.k.a Nor yg baru keluar wad. Korg layan la gambar aksi2 di rumah Pak Njang di Port Klang.

Adik (Ieta) & Nor

Adik (Ieta) & Nor

Mcm2 aksi ada....

Pastu kita org singgah kejap kat rumah adik Mak Njang Kinah xjauh dr rumah depa. Time tu dpt la bergambar dgn Haidil (klu xsilap tu namanya). Layan~~~~~~




Pastu kita org bergerak plak ke rumah Tok Ndak Mat kat Shah Alam. Tengok la gambar2 sekitar kami berehat di sana sementara nak bergerak tengok Yus kat Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM). Layan~~~~~~~~~~

Aksi santai dlm rumah.

Ni plak aksi dugong kat dlm rumah. Wakakaka.....

Xdpt mandi kolam pun xpa, janji dpt ambik gambar.


Sampai kat hospital mmg sedara-mara kita org ramai. Alhamdulillah, Yus dah sedar tp doktor baru ckp hati dia bengkak & ada kuman dlm otak plak. Erm..... Kita sama2 doakan agar Yus cepat sembuh ek. Amin...Amin....Amin.... Ya Rabbal Alamin.... Jgn terkejut tgk aksi2 kita org kat Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) ek. Layan~~~~~

Aksi Yus & Anis

Aksi dlm hospital.

Ni apa kes nak mkn donut pun ada gaya ka?

Akhiri.... Makan ka telan?

Ms. Hospital... Peace....

21/06/2009 (Ahad)
Hari ni plak jadual utk ke Nilai terpaksa ditukar, sbb aku kepenatan nak drive & kereta plak meragam skit. So jadual pun bertukar, adik & sepupu yg lain ke Pusat Karaoke sementara aku ke Leisure Mall, Cheras. Korg nak tau x aku dpt jumpa sapa? Cuba tengok & layan gambar2 ni ek. Layan~~~~~~~~

Kenal x sapa tu?

Kak Isma AF7 & Sal (Aku la tu...)

Zam, Kak Isma AF7 & Abg Zul (2 By 2)

Jeng...Jeng... Sorg lagi muncul. Kenal x?

1...2...3...4...5..... Kak Riza, Zam, Kak Isma, Abg Zul & Sal (Aku lg la tu...)


SURPRISE.............
Disebabkan ramai sedara yg ada di rumah Mak Ndak nak ke PPUM, so terpaksa la aku bergerak lepas tu ke PPUM bersama Kak Riza yg sudi tumpangkan aku menaiki keretanya. Ehehe.... (",) Jgn ada yg jeles tau. Yg ni secara kebetulan & xdisengajakan.

p/s : 10q Kak Riza krn sudi tumpangkan sal ke PPUM ek.

Ramai sedara terkejut bila Kak Shahriza Mahmud dtg sendiri melawat Yus kat PPUM. Sekali lagi seluruh family kita org nak ucap TERIMA KASIH kpd Kak Riza bersama MANAGERnya krn sudi meluangkan masa menziarahi Yus di PPUM. Ni plak gambar2 yg sempat dirakamkan. Layan~~~~~~~

Yus, Kak Riza, Mak Yus (Mak Ngah Nah) & Ibu (ibu aku la tu....)

Selepas tu kita org masing2 meninggalkan PPUM terus bertolak balik ke arah & destinasi masing2. Aku bersama ayah & ibu serta Abg Rizal, Kak Ya bersama Aziq & Ashraf singgah mkn di R&R Sungai Buloh. Kita org mkn KFC sebelum bertolak balik ke Penang, manakala Abg Rizal & familynya nak balik ke rumah.

Ibu, Ayah, Aziq, Kak Ya, Abg Rizal & Ashraf.

Ibu, Ayah & Aziq

p/s : So kpd Adik jgn dok jeles sbb kami mkn KFC plak ek. Ni pun sbb hang dah ambik cuti dr ibu. Tu la mengelat lg nak KERJA. Ehehe... (",)


Dlm pukul 7.45 mlm kami bertolak ke Penang. Pada mulanya aku nak suruh ayah yg drive tp memandangkan ayah pun xtidoq petang hari tu. Aku gagahkan juga utk drive dr KL terus ke Penang dgn berbekalkan LIVITA Honey. Smlm aku syok drive rupanya2 ibu & ayah aku dah tidoq. Nasib baik la aku xmengantok sampai saja kat rumah mata mmg dah xlarat nak buka. Ehehe.... (",)
Sekian INFO TERKINI utk tatapan korg kali ni. Sayonara..............

0 comments:

MY BLOG AWARDS

MY BLOG AWARDS
From Yoyo & Lingg - (DaVOM)

From Lingg (DAVOM)