Anda Yang Ke

Bloggers Penang

~~SAMPAI KE AKHIR HAYAT~~AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Daisypath Anniversary tickers
PERKAHWINAN (PUAN SALINA & ENCIK NADZMIN)

~~SEMOGA MENJADI ANAK YANG SOLEH. AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Lilypie First Birthday tickers
HARI KELAHIRAN PUTERA SULUNG(MUHAMMAD NAJMI BIN NADZMIN)

7.28.2011

♥ ♥ ♥HARIMAU MALAYA TETAP MENANG DIHATI♥ ♥ ♥ I LOVE MALAYSIA♥ ♥ ♥

HARIMAU MALAYA TETAP MENANG DIHATI


♥ ♥ ♥ I LOVE MALAYSIA♥ ♥ ♥

Aummmmmmmmm....... Walaupun permainan malam ini dengan kemenangan MENANG tanpa MALU, tidak hanya KOSONG tanpa sebarang tendangan bola yang mampu melolos masuk mengoyahkan PINTU GOL dan mampu melonggarkan kepala lutut PENJAGA GOL SINGAPURA.

Apapun HARIMAU MALAYA cukup mengaumkan STADIUM BUKIT JALIL malam ini. Alhamdulillah....... Cheq mula ikuti perlawanan ini sampai ke SEPARUH MASA PERTAMA, time tu punyalah banyak DRAMA KING dari pasukan SINGAPURA. Tiba-tiba jatuh memanjang tanpa berlanggar dekat dengan PEMAIN MALAYSIA. Apa kes? Saja nak habiskan masa supaya MALAYSIA tak mampu loloskan bola ke pintu gol? Pandai-pandai atur strategi yang membangkitkan kemarahan penyokong Malaysia saja. Sebab tu la ada pulak LASER entah-entah dari penyokong Singapura yang sengaja nak ambil kesempatan time masa dah hampir sangat. Ish! Geram betul! Kena banyak bersabar bila tengok perlawanan bola sepak, kalau tak confirm terlebih geram sampai esok garam dah tak laku sebab semua dah kena DARAH TINGGI. Ehehe... (",)

Anyway apa yang penting teruskan perjuangan wahai pejuang-pejuang HARIMAU MALAYA teruskan usaha dan ngauman meremangkan serata ASIA, hingga ke PIALA DUNIA terdengar ngaumannya.

♥ ♥ ♥HARIMAU MALAYA TETAP MENANG DIHATI♥ ♥ ♥ I LOVE MALAYSIA♥ ♥ ♥

Setiap pelosok negara menyaksikan perlawanan MALAYSIA menentang SINGAPURA. Bila jenguk ke FACEBOOK lagilah ngauman meremangkan semangat menyokong pasukan HARIMAU MALAYA. Sehingga Cheq mengikuti kemudiannya di SEPARUH MASA TERAKHIR melalui Facebook Kak Shahriza Mahmud dan terus menjenguk ke BLOGnya. Jom kita tengok coretan DIARI LUSUH SHAHRIZA MAHMUD. Layan~~~~~~~


1 comments:

fatimahzahra said...

amboi3.. semangat sukan sungguh noo.. hehe. menang kalah adat bertanding.. relax lah..hehe

MY BLOG AWARDS

MY BLOG AWARDS
From Yoyo & Lingg - (DaVOM)

From Lingg (DAVOM)