Anda Yang Ke

Bloggers Penang

~~SAMPAI KE AKHIR HAYAT~~AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Daisypath Anniversary tickers
PERKAHWINAN (PUAN SALINA & ENCIK NADZMIN)

~~SEMOGA MENJADI ANAK YANG SOLEH. AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Lilypie First Birthday tickers
HARI KELAHIRAN PUTERA SULUNG(MUHAMMAD NAJMI BIN NADZMIN)

1.24.2014

~~Permata Hati Kami : Muhammad Najmi~~

Assalamualaikum....w.b.t. dan Salam Sejahtera.

Sudah lama agaknya saya tidak meringankan jari-jemari menaip coretan di sini. Mesti ada yang merindui setiap coretan di blog DIARI KEHIDUPAN KU ini kan? Ehehe... (",)

Tiada apa yang dapat dicoretkan sekalipun telah lama jari-jemari tidak lagi petah menari di keyboard seperti kebiasaannya. Biarpun tarikh hari ini adalah 24 Januari 2014 dan masih boleh dikategorikan di awal Tahun 2014 kan? Apa yang ingin dikongsikan bersama untuk pengetahuan semua yang mengenali diri ini.

Dipanjatkan Syukur kepada Allah S.W.T kerana setelah hampir 2 tahun menantikan kehadiran cahaya mata saya dan amp; suami. Akhirnya kami telah dikurniakan PERMATA HATI bagi pelengkap kasih sayang di dalam rumahtangga saya dan suami. Syukur.... Alhamdulillah...


Tanggal 24 JANUARI 2013 bersamaan 12 RABIULAWWAL 1434 HIJRAH menjadi Kenangan Paling Manis yang penuh bermakna apabila genap setahun sudah berlalu, namun memori kelahiran PERMATA HATI kami ini pada pukul 6.50 pagi sesudah Azan Subuh berkumandang tidak dapat dilupakan sampai bila-bila. Semoga Muhammad Najmi akan menjadi anak yang Soleh, bakal menjadi pemimpin serta Khalifah yang Baik suatu hari kelak di Bumi Allah S.W.T. Ibu serta Ayah akan sentiasa mendoakan agar Muhammad Najmi menjadi anak yang baik dan sentiasa berbuat baik pada semua orang. InsyaAllah. Amin....Amin....Amin... Ya Rabbal Alamin.

0 comments:

MY BLOG AWARDS

MY BLOG AWARDS
From Yoyo & Lingg - (DaVOM)

From Lingg (DAVOM)