Anda Yang Ke

Bloggers Penang

~~SAMPAI KE AKHIR HAYAT~~AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Daisypath Anniversary tickers
PERKAHWINAN (PUAN SALINA & ENCIK NADZMIN)

~~SEMOGA MENJADI ANAK YANG SOLEH. AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Lilypie First Birthday tickers
HARI KELAHIRAN PUTERA SULUNG(MUHAMMAD NAJMI BIN NADZMIN)

8.08.2008

08.08.2008????

08.08.2008??
Mcm best saja tarikh ni kan?
Sapa2 yg ada kenangan terindah dgn tarikh2 ni mesti bestkan? Ehehe. Yg penting tarikh ni kerja kat office bertimbun2. Huhu. Sapa nak tolong habiskan kerja ni weh? Ehehe. Ptg ni balik kerja terus nak ke Mc'Donald Seberang Jaya, nak jumpa Kak Kalsom a.k.a Kak Chom yg dah lama xjumpa. Apa lagi dpt la cuci otak ni kat sana nnt sambil menghirup udara segar. Segar ka? Ehehe. Huhu.......

5.45 Petang :
Tengah2 kelam-kabut settle kerja dpt plak msg dr adikku "KAK,IBU NAK AJAK PI RUMAH MAK LANG BESAR KAT TELUK AYER TAWAR, B'WOTH". Huhu.....Apalagi aku dah pening arr sbb dah janji dgn Kak Chom nak jumpa sat lg. Last skali adikku msg semula ckp xjadi sbb dia tau aku dah janji dgn org so ibu faham klu aku janji mesti xkan CANCELLED janji mcm tu saja.

5.58 Petang :
Dalam dok settle kerja2 yg patut aku siapkan before balik Ainie plak sampai dgn suami, mak mertua & adik ipar dia bawa BABY yang bernama MUHAMMAD NADZRIN. Nama baby dia terlebih sikit dari nama penuh My Lovely. Ehehe. Ainie dapat idea mana ek bg nama baby u tu ek? Ehehe. Hanya Ainie yg tahu kan? ('',)

6.35 Petang :
Kelam-kabut dibuatnya bila aku terpaksa siapkan dokumen last minute utk esok. Padan dgn muka aku sbb dr awal pagi otak aku dah jammed gila. Huhu.

6.45 Petang :
Aku mcm lipas kudung bergerak keluar dr office ke Nationwide Express kat Chai Leng Park, Prai.

7.05 Malam :
Aku baru sampai kat Mc'Donald Seberang Jaya. Kesian Kak Chom dah lama tunggu aku rupanya. Dah la lama xjumpa dia sbb masing2 sibuk dgn kerja. Nasib baik juga hr ni dpt jumpa dia. Ehehe.

Huhu.... Memang xsesegar yg digambarkan arr. Asap rokok mencemarkan persekitaran kami masa borak2 utk CUCI OTAK. Xsempat nak cuci otak start plak pembukaan SUKAN OLIMPIK kat Beijing, China. Huhh......Xbest betul nak bual2 dgn Kak Chom sampai kena bercakap kuat2 mcm ckp dgn org pekak. Oppsstt....Kurang dengar saja ek. Ehehe.

0 comments:

MY BLOG AWARDS

MY BLOG AWARDS
From Yoyo & Lingg - (DaVOM)

From Lingg (DAVOM)