Anda Yang Ke

Bloggers Penang

~~SAMPAI KE AKHIR HAYAT~~AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Daisypath Anniversary tickers
PERKAHWINAN (PUAN SALINA & ENCIK NADZMIN)

~~SEMOGA MENJADI ANAK YANG SOLEH. AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Lilypie First Birthday tickers
HARI KELAHIRAN PUTERA SULUNG(MUHAMMAD NAJMI BIN NADZMIN)

8.21.2008

kEnDuRi.......Oh....kEnDuRi

Start saja CUTI SEKOLAH byk la kenduri-kendara kan? Aku pun xtlepas jugak la kena tempias ke sana-sana ke mari dek terkejar masa kenduri-kendara serata tempat. Ehehe. Badan ni bukan larat sgt pun, yg penting aku ada gak la sumbangkan sedikit tenaga walaupun xbyk mana utk kenduri sepupu aku baru-baru ni. Mana xnya tenaga aku habis dek naik tangga ke Tingkat 2 gara2 lift kat aparment rumah Mak Chak asyik rosak. Huh....Penat sgt2 beb.... Apa pun ni gambar2 yg sempat aku selitkan utk tatapan korg sepanjang hari kenduri sepupu aku HAFIZ & isterinya NANA (bukan Nana Ke tau!!!) Ehehe.....

Ni la org yg terpaksa PERAH OTAK memikirkan nak buat hantaran utk kedua-dua belah pihak baik utk pengantin lelaki (Hafiz) mau pun perempuan (Nana). Sapa lagi la klu bukan adikku yg mmg kreatif tangannya dr tangan aku ni kan? Ehehe. Kesian jugak aku tengok dia bila saja balik dr kerja aku la MANGSA bg IDEA yg xberapa pandai kreatif kerja tangan, tp aku tetap bg idea utk dia fikirkan apa yg aku fikirkan. Ehehe. Akhirnya setelah beberapa hari dia pening fikirkan, dia & ibu pun mula la siapkan hantaran kedua-dua belah pihak. Akhirnya ni la hasilnya. Ehehe. Ada sebahagian hantaran yg dibuat oleh sedara pengantin perempuan (hantaran pihak perempuan utk lelaki).

1 comments:

Abby ♥ said...

hye Sal, lama x jumpa, thanx for dropping by to my blog, huhu
bila la nak g penang ek
huhu

MY BLOG AWARDS

MY BLOG AWARDS
From Yoyo & Lingg - (DaVOM)

From Lingg (DAVOM)