Anda Yang Ke

Bloggers Penang

~~SAMPAI KE AKHIR HAYAT~~AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Daisypath Anniversary tickers
PERKAHWINAN (PUAN SALINA & ENCIK NADZMIN)

~~SEMOGA MENJADI ANAK YANG SOLEH. AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Lilypie First Birthday tickers
HARI KELAHIRAN PUTERA SULUNG(MUHAMMAD NAJMI BIN NADZMIN)

12.24.2008

25 Januari 2009????

Tarikh apa tu???? Klu korg nak tau tu la HARI BAHAGIA yg aku nntkan skrg, walaupun perasaan skrg dah bercampur-baur. Ermmm..... Berdebar rasanya nak menantikan detik hari yg ditunggu utk bergelar seorg tunangan org. Nampaknya aktiviti2 aku utk tahun hadapan akan dikurangkan. Xblh la nak pi join aktiviti Fan Club mcm selalu lg, walaupun bakal tunang aku xkisah orgnya. Tp aku rasa Tahun 2009 yg akan dtg utk aku mulakan perubahan baru dlm hidup aku.

Smlm aku dikejutkan lg dgn masalah baru, tp aku malas dah nak fikir lg, tumpuan aku skrg adalah pd kerjaya & life aku. Org lain senang tgk aku terkejar ke sana ke sini, tp org xtau apa perasaan aku disebaliknya. Ibarat "NAK LUAH MATI EMAK & NAK TELAN MATI BAPAK" sbb semua susah nak diceritakan apa terjadi disebalik kejadian. Skrg ni biar la org lain yg handle masalah2 yg terjadi, sebelum ni aku dah back-up byk sgt, sampai aku plak jd ORANG TENGAH. Aku lebih suka berkawan bukan utk mencari musuh. Apa2 pun aku akan menyepikan diri utk aktiviti FAN CLUB tu janji aku pd bakal tunang aku. Dia pun faham benar perangai aku jenis suka berkawan dgn ramai org. Aku pun dah ckp kat dia klu kita nak terus jd mcm KATAK DI BAWAH TEMPURUNG lebih baik jgn hidup terus. So dia faham sikap tegas aku ni, walaupun kadang2 dia yg merajuk walaupun dia xcakap tp aku faham sgt hati & perasaan dia. Huh...... Susahkan nak jaga hati semua org walaupun hati sendiri dah terluka & hancur lebur. Nak jaga hati sendiri xada plak org yg betul2 memahami. Kes smlm mengingatkan beberapa peristiwa melibatkan family aku sendiri, aku tersepit di tengah2 antara family & perasaan sendiri. Skrg ni aku pilih apa yg family aku katakan mmg betul dr apa yg aku fikirkan sendiri sebelum ni hanya nak HAPPY last2 skrg org fikir aku saja kena dengar masalah org tp org pernah ka nak dengar masalah aku ni? Korg pun mesti pening dgn coretan lintang-pukang aku hr ni. Semuanya korg nilaikan sendiri yg lain2 aku xnak la org terus menghentam adik aku sorg tu sbb aku tau dia pun nak jaga hati semua org mcm aku jugak nak jaga hati semua org walaupun diri sendiri org dah xpandang lg, walaupun sebelah mata sekalipun. Cukuplah dugaan yg aku terima sebelum ni cuba mematangkan fikiran aku. Aku doakan org2 yg aku sayang xkira la family, kawan2 & org2 sekeliling aku akan di RAHMATI & di BERKATI oleh ALLAH S.W.T. Amin..............

2 comments:

coinsss said...

salam, congrats sal, dh nk kawen rupe nyer...... =)

~~SaLiNa @ SaL~~ said...

Lambat lg la Coinsss, cuma thn 2009 ni agak bz skit nak prepare utk majlis perkahwinan Disember 2010 nnt. Klu blh tlg email Alamat & no tepon Coinsss & member2 yg kenal Sal ek.

email : salcute2000@yahoo.com

MY BLOG AWARDS

MY BLOG AWARDS
From Yoyo & Lingg - (DaVOM)

From Lingg (DAVOM)