Anda Yang Ke

Bloggers Penang

~~SAMPAI KE AKHIR HAYAT~~AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Daisypath Anniversary tickers
PERKAHWINAN (PUAN SALINA & ENCIK NADZMIN)

~~SEMOGA MENJADI ANAK YANG SOLEH. AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Lilypie First Birthday tickers
HARI KELAHIRAN PUTERA SULUNG(MUHAMMAD NAJMI BIN NADZMIN)

3.16.2009

CuTi & kEnDuRi????

Disebabkan hr ni otak aku dah hampir membeku tahap yg teramat sgt. Aku saja nak kongsikan dgn korg gambar2 yg sempat aku ambil dr lensa camera aku pd hr sabtu & ahad baru2 ni ek. Layan~~~~


~~Aksi2 Aishah~~




~~Aksi Aishah & Aku~~


Semua gambar2 aksi Aishah sempat aku ambil hr sabtu baru-baru ni. Selepas pi kenduri rumah Pakcik Pa (Ketua Kampung - Kampung Pertama) & balik dr kenduri terus pi service kereta aku. Huhu...... Balik dr service kereta terus ke kedai dobi hantar baju bertunang aku hr tu nak iron sendiri xblh sbb manik2 byk la plak. Huhu..... Balik dr dobi hantar ayah aku balik rumah, pastu baru bertolak ke rumah Mama Fazilah di Tambun, Batu Kawan. Nasib baik Kak Emi & Aishah xbalik lg so sempat la melayan karenah dia kejap. Ehehe..... Dlm pukul 7ptg kami bertolak balik ke rumah.



Ni plak cerita smlm (ahad), aku, adik & ibu aku pi 2 rumah kenduri. Ayah aku last minute bg tau xlarat nak ikut pi kenduri. Huhu.... So terpaksa la aku yg jd driver lg. Huhu...... Rumah kenduri pertama kami ke rumah jiran satu taman & juga pengantin perempuan adalah kawan adik aku masa sekolah rendah bersebelahan Hospital Seberang Jaya. Tp kami xsempat nak tunggu pengantin balik dr make-up, kami terus ke Bagan Ajam. Ni kenduri terakhir kami pi smlm pengantin adalah My Best Friend time kerja di STUDIO, Carrefour Seberang Jaya. Kak Rose nampak cantik sgt mengenakan pakaian ala2 BOLLYWOOD gitu. Ok la setakat ni saja mood yg aku ada nak coretkan utk hr ni. Aku akan coretkan lagi klu Mood & Rajin jari-jemari nak menaip di keyboard ni lagi ek. Layan~~~~


~~~Pengantin Bollywood~~~

"Selamat Pengantin Baru
Semoga Berkekalan Sampai ke Akhir Hayat"
Kepada:
Kak Rose & suami


Kak Rose & Aku
My Best Friend @ Studio, Carrefour Sbrg Jaya


Ieta (Adik Aku) & Kak Rose

0 comments:

MY BLOG AWARDS

MY BLOG AWARDS
From Yoyo & Lingg - (DaVOM)

From Lingg (DAVOM)