Anda Yang Ke

Bloggers Penang

~~SAMPAI KE AKHIR HAYAT~~AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Daisypath Anniversary tickers
PERKAHWINAN (PUAN SALINA & ENCIK NADZMIN)

~~SEMOGA MENJADI ANAK YANG SOLEH. AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Lilypie First Birthday tickers
HARI KELAHIRAN PUTERA SULUNG(MUHAMMAD NAJMI BIN NADZMIN)

3.23.2009

DiaRi SeMaLaM......

Erm... Setelah penat memerah otak td, skrg masanya utk aku relax sekejap b4 sambung kerja2 yg perlu disiapkan nnt. Disebabkan jari-jemari aku hr ni terajin la sikit so dpt la aku coretkan sedikit sebanyak aktiviti aku di hari sabtu (21/03/2009) & ahad (22/03/2009) ek. Layan~~~

Sabtu - 21/03/2009
Selesai saja kerja dlm pukul 3.30ptg aku & Kak Suzy (member office) terus bertolak balik. Mula2 ingat nak terus balik saja, tp tiba2 aku teringat msg Noza (PA Mila) tanya aku xpi ka kat Queensbay, Bayan Baru. Bila aku tanya Kak Suzy ckp dia xdak hal so kami pun bertolak ke sana. Sampai saja kat sana rupa2nya Gempar Selebriti Astro dah selesai, cuma menantikan krew2 Astro siapkan kerusi & meja utk sesi autograf plak. Sempat la aku snap2 dgn camera aku walaupun hanya CANDID sbb MARSHAL (bodyguard) ASTRO punya la kawal ketat. Huh.......


Nasib baik la time Riz turun nak ambil maker pen aku sempat gak snap gambar dia. Ehehe....

Riz AF6

Alahai...Kesiannya si cilik ni. Aku xpasti nama adik ni tp aku tau dia popular la iklan dlm Astro yg slh satu dialog dlm iklan dia "otak burung unta lebih kecil dr matanya". Korg carilah nama adik ni ek. Layan~~~~

Ni plak part paling best dpt bergambar dgn Hazama (Konsert Prelude AF3). Masa mula2 aku nak ambik gambar dia sorg saja. Last2 dia mai rapat plak kat aku, dia kata mai la ambik gambar sekali. Then aku pun minta tlg Zel DaVOm ambil gambar aku dgn Hazama. Ehehe.....



Ni plak xpyh la aku nak kenalkan lagi, korg pun kenal kan?

Mila AF5

Selesai saja aku salam dgn Mike, Zel & Noza ptg tu aku terus bergerak balik. Sbb tunang aku dah msg bg tau adik-beradik dia nak aku mai rumah dia. Kebetulan ptg tu abg dia ada buat BIRTHDAY PARTY utk anak sulung dia. Ni paling aku xblh ingat lagi sbb xdpt hafal nama anak sedara sebelah tunang aku. Bkn saja anak2 sedara tunang aku saja aku xdpt hafal, malah anak2 sedara aku sendiri pun xdpt ingat nama depa. Wakakakakaka..............

Ahad - 22/03/2009
Ni plak misi membeli ikan & ketam di Teluk Kumbar kat tempat Kak Suzy buat PART TIME. Xla aku main2 saja la, dia tlg kakak dia pilih ikan2 dr nelayan2 sbb depa peraih ikan kat situ. Erm...... Aku xbeli ikan tp aku tgk Ibu, Mak Yan, Tok Teh Ah & Tok Cik Kiah beli ikan hr tu.
Sambil2 tu aku sempat la snap beberapa gambar utk tatapan korg ek.

~~Aksi Aishah~~

~~~Aksi Kanak-kanak Ribena~~~
Lela & Ieta (Adik Aku)
Woiii..... Hangpa cari siput ka hangpa buat kolam?


~~Ieta (Adik Aku)
Aku nak kahwin dgn anak raja...... Wakakaka.....

Selepas semua dah selesai membeli-belah kat situ, rupanya ada gak babak JEJAK KASIH. Mana taknya rupa2nya ayah Kak Suzy tu kawan sekerja dgn Papa Njang. Kebetulan Papa Njang mai gak hr tu klu x xada la babak JEJAK KASIH. Wakakakaka.....

Balik dr situ ibu terus siang ikan utk dibawa ke rumah Mak Uda Arah, maklum la xcited semua nak mkn ikan baru. Ehehe....... Setelah siap semua kami bergerak ke rumah Mak Uda Arah. Apalagi chef seperti biasa iaitu ibu aku la masak gulai ikan duri & goreng ikan gelama. Mak aiiii..... Nyummmyy..... Sedapnya makan ikan baru. Ehehe........

Ni plak gambar2 Nur Syazalina pun ada kat rumah Mak Uda Arah, dah lama benar xtgk dia sejak dia balik ke Alor Setar hr tu. Layan......

Amboi.... Gebunya mcm UBI KAYU dah ni. Ehehe....

Yahooo.... MERDEKA! Amboi, tau la dah lepas tempoh pantang. Ehehe...

Kejap fikir masalah negara plak ek... Ehehe....

Awat ambik gambaq cheq ni hah? Ehehe.....

0 comments:

MY BLOG AWARDS

MY BLOG AWARDS
From Yoyo & Lingg - (DaVOM)

From Lingg (DAVOM)