Anda Yang Ke

Bloggers Penang

~~SAMPAI KE AKHIR HAYAT~~AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Daisypath Anniversary tickers
PERKAHWINAN (PUAN SALINA & ENCIK NADZMIN)

~~SEMOGA MENJADI ANAK YANG SOLEH. AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Lilypie First Birthday tickers
HARI KELAHIRAN PUTERA SULUNG(MUHAMMAD NAJMI BIN NADZMIN)

3.27.2009

~~JoM MaKaN~~

Disebabkan perut aku tengah lapar sangat petang2 mcm ni. So saja nak kongsi dgn korg apa yg aku dapat makan sepanjang minggu ni. Ehehe... (",) Layan~~~~

Hari Selasa (24/03/2009)
Aku dapat makan aiskrim lagi, sejak kerja kat branch baru ni blh dikatakan dlm seminggu 2kali aku akan makan aiskrim. Tapi yg menjadi masalahnya & persoalannya adalah "KENAPA AKU XGEMUK-GEMUK?" Huhu..........

Hari Khamis (26/03/2009)
Smlm aku balik dr kerja terus ke TESCO dgn Kak Suzy, lps mandi & solat smlm aku lapar sgt. Selak tudung saji, rupa2nya Mak Yan ada buat Gado-Gado. Tau x Gado-Gado 2 apa? Ni hah cara nak makan Gado-Gado.

Bahan2nya :

Kuah Kacang

Sayur-sayuran (yang anda suka) & Tauhu Dipotong

Pastu korg sendukkan kuah kacang masuk kat dlm bekas ada sayur2an & tauhu td pastu gaulkan. Tu yg dinamakan Gado-Gado. Iklan masakan ni khas utk Erin Sharina (FACEBOOK). Ehehe.... (",)

Hari Jumaat (27/03/2009)
Kek? Arr....Mmg kek la ni bkn makhluk asing pun. Ehehe.... (",) Td kami semua celebrate birthday boss aku Mr. Michael Leow (Service Manager). Ni nak cerita skit, tgh aku taip BLOG ni aku tgh mkn kek. Tapi...................... DAH HABIS LA.......... Ehehe.... (",)

Sekian dahulu cerita utk aku kongsikan dgn korg hari ni. Sekian, terima kasih. Jumpa lagi.......

0 comments:

MY BLOG AWARDS

MY BLOG AWARDS
From Yoyo & Lingg - (DaVOM)

From Lingg (DAVOM)