Anda Yang Ke

Bloggers Penang

~~SAMPAI KE AKHIR HAYAT~~AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Daisypath Anniversary tickers
PERKAHWINAN (PUAN SALINA & ENCIK NADZMIN)

~~SEMOGA MENJADI ANAK YANG SOLEH. AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Lilypie First Birthday tickers
HARI KELAHIRAN PUTERA SULUNG(MUHAMMAD NAJMI BIN NADZMIN)

1.07.2009

HaRi PeRTuNaNGaN - 18 HaRi LaGi

Dihitung hari2 semakin dekat rupanya, aku lg rasa gementar mcm mana la agaknya hari pertunangan tu nnt. Rasa gemuruh ni ada sikit, takut klu la masa jln nnt tersangkut ka apa ka. Maklum la aku ni kan LOQLAQ skit. Ehehe. Apa pun aku doakan semuanya berjalan dgn lancar nnt.

Skrg ni yg paling aku risaukan adik aku sorg tu, dia mcm penat sgt skrg terkejar2 masa ke sana ke sini. Xpenat ka dia ek? Ish..... Xtau la aku apa la nasib dia skrg ni, maybe dia susah nak ceritakan apa masalah dia skrg kan? Pendam & diam saja pun bkn jalan penyelesaian yg terbaik, yg penting luahkan apa yg terbuku di hati tu adalah penawar yg terbaik utk selesaikan setiap masalah.

Mcm aku jugak skrg ni tgh pening dgn kerja di office, semua yg aku buat serba xkena. Kadang2 rasa mcm nak resign saja or minta transfer kembali ke Prai. Nasib baik smlm aku dpt jugak luahkan pd member aku, klu xmakin buntu fikiran aku ni. Walaupun kerja ni bkn kena dgn jiwa aku, tp aku still nak belajar ilmu lagi dlm bidang AUTOMOTIVE walaupun pahit hendak aku telan. Huhu....... Nak buat mcm mana kan? Dugaan.....................

0 comments:

MY BLOG AWARDS

MY BLOG AWARDS
From Yoyo & Lingg - (DaVOM)

From Lingg (DAVOM)