Anda Yang Ke

Bloggers Penang

~~SAMPAI KE AKHIR HAYAT~~AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Daisypath Anniversary tickers
PERKAHWINAN (PUAN SALINA & ENCIK NADZMIN)

~~SEMOGA MENJADI ANAK YANG SOLEH. AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Lilypie First Birthday tickers
HARI KELAHIRAN PUTERA SULUNG(MUHAMMAD NAJMI BIN NADZMIN)

1.20.2009

HaRi PeRTuNaNGaN - 5 HaRi LaGi

Huhu.... Kepenatan rasanya hr sabtu nnt sbb aku kena kerja sampai pukul 5ptg last day CAMPAIGN SERVICE CHEVROLET utk NEW YEAR & CHINESE NEW YEAR. Huhu..... Entah la mcm2 aku fikir skrg ni, nak settle mcm2 masalah kat office ni lg aku pening. Apa yg aku buat skrg serba xkena & rasa mcm dah give-up saja skrg nak terus bertahan kat sini. Tp fikir2 balik positifnya aku dpt jugak belajar dr kesilapan. Yg xsyoknya kesilapan dr org lain jd masalah balik pd aku sebenarnya. Tensionnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........... Ya Allah tabahkanlah hatiku utk terima semua DUGAAN dariMu Ya Allah......... Walaupun perit aku tanggung sorg2 nak settlekan masalah sampai MOOD kerja aku pun dah berkurang skrg. Aku jd malas dah nak fikir & kepala aku pun dah mula sakit2 rasa mcm migrain dah nak serang semula. Huhu............ Apa la nasib aku ni kan? Dah la kena transfer kat tempat baru mcm2 DUGAAN yg mencabar keSABARan aku sebenarnya. Rasanya sbb aku ni TERLALU BAIK utk org terus pijak2 kepala aku ek? Agaknya org suka tgk aku jd SINGA selalu kan? Aku ni xada la baik mana sgt aku sekadar insan biasa yg xterlepas dr lakukan kesalahan & kesilapan. Tp org sengaja ambil kesempatan atas pertolongan aku & bila aku yg dlm kesusahan ada sapa nak tolong aku? Yg nyata & pastinya aku sendiri terpaksa selesaikan sendiri. Patut la aku KURUS skrg ni bkn krn org doakan kesihatan aku tp mungkin yg tgh suka2 hati kutuk2 aku kat belakang. Ni bkn caranya nak meredakan masalah malah ni nak menambahkan masalah aku skrg ni. Aku rasa xsedap hati sgt skrg ni, mcm2 masalah yg aku hadapi sorg2 walaupun dpt jugak aku kongsikan sedikit dgn My Lovely. Walaupun dia sendiri ada byk masalah nak difikirkannya, namun aku tetap bersyukur krn dia sentiasa bersama aku walaupun dlm senang mahupun susah. Ya Allah Kuatkanlah Ikatan Kami berdua nnt semoga xada DUGAAN yg mendatang lg. Amin..... Amin... Amin... Ya Rabbal Alamin....

0 comments:

MY BLOG AWARDS

MY BLOG AWARDS
From Yoyo & Lingg - (DaVOM)

From Lingg (DAVOM)