Anda Yang Ke

Bloggers Penang

~~SAMPAI KE AKHIR HAYAT~~AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Daisypath Anniversary tickers
PERKAHWINAN (PUAN SALINA & ENCIK NADZMIN)

~~SEMOGA MENJADI ANAK YANG SOLEH. AMIN YA RABBAL ALAMIN~~

Lilypie First Birthday tickers
HARI KELAHIRAN PUTERA SULUNG(MUHAMMAD NAJMI BIN NADZMIN)

1.03.2009

~~TeMaN JiWa~~

Teman Jiwa

Lagu :Audi Mok | Lirik : Amran Omar

Artis : Amy Mastura

Kau membuat
Ku bisa tersenyum lagi
Setelah lama tawa riangku terhenti

Kau membuat
Ku rasa damai di sini
Kau beri sayap untukku terbang kembali

Kau adalah
Teman jiwa ku yang sejati
Menerima dan memberi

Kau penyeri
Dalam hidup berliku ini
Denganmu ku rasa serasi

Kaulah teman jiwaku
Tempat damai untuk mengadu
Temani kala suka hibaku

Tika siang menyuluh
Sepinya malam berlabuh
Kau sentiasa jadi temanku

Bicara kita nada yang serupa
Bahasa kita sehati sejiwa
Tiada pernah pun aku menduga
Kau datang membawakan bahagia

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Alhamdulillah......
Semakin hari semakin serasi aku dgn My Lovely, mmg xsangka betul dgn usaha sekali shj aku buat Solat Istikarah lps subuh 6bln dulu mujarab rupanya jodoh aku tiba. Syukur kpd ALLAH S.W.T. telah memberikan aku suatu kehidupan yg baru dgn org yg makin aku syg. Mmg perkenalan kami cuma hampir 7bln saja, tp mungkin jodoh kami ada & semakin serasi utk hidup bersama. Byk dugaan juga yg menimpa kami sebelum ni tp kami masing2 blh bertolak-ansur & dia pun mudah dibawa berbincang. Setiap pg & time balik kerja aku dgr lagu nyanyian Kak Amy ni mcm tepat saja kan? Korg selami makna lirik lagu ni mmg mendalam ertinya bg aku & My Lovely. Semoga jodoh kami kuat & mendapat keredhaan ALLAH S.W.T.
Amin........ Amin....... Amin....... Ya Rabbal Alamin.......

0 comments:

MY BLOG AWARDS

MY BLOG AWARDS
From Yoyo & Lingg - (DaVOM)

From Lingg (DAVOM)